Expresní tisk je český on-line portál nabízející výrobu kvalitních fotoproduktů z Vašich vlastních fotek.

Kontakt

Poštovní adresa: INFAS, a.s. Poděbradská 15 Písková Lhota 290 01 Poděbrady E-mail: info@expresnitisk.cz Telefon: +420 322 318 128
Adresa sídla společnosti/fakturační adresa: INFAS, a.s. Bořivojova 818/99 130 00 Praha 3 IČ: 64948765 DIČ: CZ64948765 Spisová značka: B 3663 vedená u Městského soudu v Praze ID datové schránky: 6n7eg2s

O společnosti

Máme několikaleté zkušenosti v oblasti tisku dokumentů a jejich rozesílání na zadané adresy po celé České republice. Základním požadavkem při zpracování těchto zakázek je kvalita, profesionalita a rychlost. Všechny tyto ukazatele udržujeme stále na vysoké úrovni a řadíme se tím mezi přední poskytovatele directmailových služeb.

Nejen všechny naše znalosti a zkušenosti, ale i vyspělé technologie a zavedené procesy, jsme transformovali do internetového portálu www.expresnitisk.cz. Ten nabízí fotoslužby pro zákazníky z řad profesionálních i amatérských fotografů, zkrátka pro všechny, kteří si chtějí uchovat své vzpomínky a znovuobjevit krásu tištěných fotografií.

Mezi dostupné fotoslužby na www.expresnitisk.cz patří: výroba fotokalendářů, tisk fotek, tisk plakátů a výroba různých fotodárků z vlastních fotek. Tuto nabídku máme v plánu neustále rozšiřovat a chceme na trh uvádět nové a zajímavé fotoprodukty. Naším cílem je uchovávat a stále připomínat Vaše vzpomínky pomocí různých fotoproduktů, ať již pomocí klasických fotografií, fotokalendářů, které máte celý rok na očích, nebo pomocí různých fotodárků, které se lehce promění v zábavnou hru (např. fotopexeso).

Časté dotazy

Předtím, než nás budete kontaktovat, doporučujeme Vám pročíst si následující časté dotazy. S největší pravděpodobností v nich najdete odpověď právě na Váš dotaz.

Jaký je termín dodání objednávky? Průměrná expediční doba je 3 pracovní dny od přijetí platby. Expediční dobou rozumíme okamžik předání objednávky zvolenému přepravci, který doručuje zásilky dle svého harmonogramu, ve většině případů následující den. V čase expedice Vám zašleme automatický email, který obsahuje odkaz na průběh sledování procesu doručení u zvoleného přepravce. Konkrétní expediční doba je závislá na obsahu konkrétní objednávky. Pokud objednáte více různých fotoproduktů (např. fotokalendář nástěnný, fotokalendář stolní, fotky a magnetky), bude expediční doba delší, než pokud objednáte pouze jeden fotoprodukt (např. nástěnný fotokalendář). Stejně tak se může prodloužit expediční doba u akčního zboží, obzvláště na konci platnosti akce. V jakémkoliv případě však vždy uděláme maximum, abychom Vaši objednávku expedovali v nejkratším možném čase. Taktéž doporučujeme fotoprodukty objednávat v dostatečném předstihu před jejich plánovaným použitím/chtěným doručením. Více informací naleznete ZDE, včetně sledování aktuálního stavu Vaší objednávky.

Jaká je cena dopravy a balného? Za bezpečností zabalení do kvalitní kartonové obálky a doručení na libovolnou adresu v rámci České republiky nebo vyzvednutí na jedné z více než 2 000 poboček služby Zásilkovna u nás zaplatíte již od 119 Kč. Více informací naleznete ZDE.

Je možné osobní vyzvednutí objednávky? Objednávky doručujeme pouze přes přepravce, osobní vyzvednutí není možné. Jeho alternativou je vyzvednutí objednávky na jedné z více než 2 000 pobočkách služby Zásilkovna.cz. Více informací naleznete ZDE.

Jaké způsoby platby akceptujete? Platit můžete platební kartou nebo bankovním převodem. K těmto účelům využíváme služeb platební brány GoPay. Více informací o možnostech platby najdete ZDE.

Co dělat, když zjistíte, že Vaše objednávka je při doručení poškozená? Pokud při převzetí zásilky obsahující Vaši objednávku zjistíte její poškození, sepište s doručovatelem „Zápis o škodě“, případně mu napište do dodacího listu ke svému podpisu poznámku „Poškozený obal“. Zároveň proveďte fotodokumentaci tak, aby na fotografiích byl vidět adresní štítek, rozsah poškození obalu a obsahu zásilky. Fotodokumentaci a informace o poškozené zásilce (číslo objednávky, rozsah poškození) nám zašlete na email reklamace@expresnitisk.cz.

Jak reklamovat obdržený produkt? Všechny produkty procházejí ruční expedicí a jsou tak před odesláním kontrolovány. Není však v našich silách projít každou stránku fotokalendáře, každou fotku apod.. Může se tedy stát, že na obdrženém fotoproduktu objevíte nějakou vadu. V takovém případě zašlete na email reklamace@expresnitisk.cz popis zjištěné vady, fotografii/e prokazující vadu a její rozsah, číslo objednávky a název reklamovaného produktu.

Proč byla doručena pouze část objednávky? Pokud Vaše objednávka obsahuje plakát/y a další fotoprodukt/y, je automaticky rozdělena do dvou samostatných zásilek. Jednou z nich je vždy plakát/y v tubusu a druhou další fotoprodukt/y. Od této doby se u nás v systému jedná o dvě samostatné zásilky a každá z nich je ve většině případů expedována v jiný den. Z pohledu ceny za dopravu se pro Vás nic nemění a platíte standardně pouze jeden expediční poplatek. Pokud Vaše objednávka neobsahuje plakát a přesto nějaká její část chybí, kontaktujte nás na reklamace@expresnitisk.cz. Uveďte číslo objednávky a informaci o chybějícím produktu.

Proč je moje fotografie/grafika lehce oříznutá? U jakéhokoliv našeho fotoproduktu je potřeba počítat s ořezem cca 3 mm z každé strany. Proto doporučujeme všechny podstatné části fotografie, grafiky nebo samotné texty umisťovat minimálně 5 mm od okrajů stránky. Vždy se ujistěte, že při editaci daného produktu odpovídá zobrazený náhled Vaší představě. Tak jak produkt vidíte, tak ho vytiskneme. Reklamace na ořezy fotografií/grafiky/textů vzniklé z výše uvedeného důvodu bude posouzena jako neoprávněná. Ořezy nejčastěji vznikají rozdílným poměrem stran Vaší fotografie a vybraného motivu daného fotoproduktu (např. fotografie na šířku je použita do nástěnného fotokalendáře na výšku, fotografie je použita do čtvercového formátu fotoprouktu apod.). V těchto případech důkladně zkontrolujte umístění fotografie, můžete využít funkce „Ořez/bílé kraje“, „Přesunout“ nebo „Zvětšit/zmenšit“. Opět platí pravidlo, jak vidíte náhled, tak se produkt vytiskne.

Proč je moje fotografie kompletně ořezaná? Tento jev nastane v okamžiku, kdy Vaše fotografie s určitým poměrem stran, objednáte ve formátu s odlišným poměrem stran. Nejčastější poměr stran fotografií je 3:4 (fotky z kompaktu, případně z mobilu), čemuž při tisku odpovídají formáty 13x18 cm, 15x20 apod.. Některé mobilní telefony mají ve výchozím nastavení poměr stran 16:9, tomu ale neodpovídá žádný standardní formát fotografií, proto při tisku na jakýkoliv formát dbejte zvýšené pozornosti na umístění fotografie a její ořez. Případně lze nastavit fotografii bez ořezu, tím ale vzniknou bílé proužky nahoře a dole. Reklamace na ořezy fotografií, případně bílé proužky u fotografií, vzniklé z rozdílného poměru stran Vašich fotek a vybraného formátu k tisku bude posouzena jako neoprávněná.

Kde najdu fakturu? Faktura je součástí adresního štítku, který je vložen do igelitové obálky nalepené na zásilce obsahující Vaši objednávku. Faktura se nachází na druhé straně papíru s Vaší adresou, proto jej doporučujeme nevyhazovat. Fakturu případně najdete po svém přihlášení na www.expresnitisk.cz. Klikněte na svoje uživatelské jméno v pravém horním rohu obrazovky a následně ze seznamu vyberte možnost „Profil“ a poté v levé části obrazovky „Historie objednávek“. U konkrétní objednávky klikněte na „Stáhnout fakturu“.

Nepovedlo se mi zaplatit kartou, jak jinak mám zaplatit? Přihlaste se na stránkách www.expresnitisk.cz, klikněte na svoje uživatelské jméno v pravém horním rohu obrazovky a následně ze seznamu vyberte „Profil“ možnost „Historie objednávek“. U nezaplacené objednávky klikněte na možnost „Zaplatit on-line“.

info@expresnitisk.cz